Általános Szerődési Feltételek

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Béky Fivérek kft
A szolgáltató székhelye: 1044, Budapest, Fadrusz János utca 27.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@szappanvilag.hu

Cégjegyzékszáma: 01 09 441146
Adószáma: 32759693-2-41
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): 
Telefonszámai: +36704114645


Adatvédelmi nyilvántartási száma: 
Engedély száma: 
A szerződés nyelve: magyar 
A tárhely-szolgáltató adatai: Webnode Ag Badenerstrasse 47, 8004 Zurich Switzerland

Alapvető rendelkezések:

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása.

1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás.

1.4. Rendelkezésre állás.

Adatkezelési szabályok:

1.5. Az adatvédelmi tájékoztató elérhetősége: https://www.szappanvilag.hu/adatvedelmi-szabalyzat/

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1.6. A webáruházban megjelenített termékek csak online, vmegvásárolhatók meg. 

A termékek tartalmazzák az Áfát. Nem tartalmazzák-e a házhozszállítási díjat, de tartalmazzák a csomagolási díjat.

1.7. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete

1.9. A rendelés menete

Felhasználó a megvásárolni kívánt termék alatt elhelyezkedő "kosárba" gombra kattint és a kosárban a termékek rendelési mennyiségét beállítja (darabszámát). Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát jobb felül a "kosár" ikonra kattintva.

A kosár tartalmának áttekintése és a szállítás módjának kiválasztása után nyomja meg a "Tovább a pénztárba" gombot. Itt adhatja meg adatait ahová a megrendelt terméket kéri, majd kattintson az "Megrendelés elküldése" gombra.

Amennyiben rendelkezik kuponnal, a kódot a "Kattints ide a kód megadásához" gomb megnyomásával lehet beírni és érvényesíteni.

A számlázási és a szállítási adatok megadása után ki kell választani a fizetési módot. Itt az utánvétes fizetési mód, előre utalás és az online bankkártyás fizetés közül lehet választani.

Az online bankkártyás fizetések a Stripe rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.

Az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadása után a "Megrendelés elküldése" gombra kattintva lehet véglegesíteni a megrendelését.

A számlázási információknál kötelező beírni az alábbi adatokat: Vezeték-és kresztnév, utca és házszám, város, irányítószám, ország, email cím, telefonszám

Szállítási módnál be kell jelölni a választott szállítási módot.

Fizetésnél ki kell választani a lehetséges opciók közül a kiválasztottat.

Áttekintés és visszaigazolásnál kérünk mindenkit figyelmesen olvassa át a megrendelést, illetve az adatokat! A TOVÁBBI MEGJEGYZÉSEK- be írja a FOXPOST adatokat!( Neve, pontos címe irányítószámmal!)

A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.

A megrendelés akkor válik élővé ha azt az ügyfélszolgálat telefonon/e-mailben visszaigazolja.

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10-től 18 óráig hétfőtől péntekig történik.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Amennyiben ez az üzenet nem jelenik meg, vagy nem kap e-mailt a rendelés visszaigazolásáról, kérjük jelezze telefonon, vagy e-mailben..

1.10. Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek (pl. plusz termék, termék törlése, ár ellenőrzése stb.)

1.11. Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása

1.12. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.13. A megrendelések feldolgozása mikor történik 1.14. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga

1.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

1.17. Az elállási jog gyakorlásának menete: kizárólag e-mailben a rendelési tételszám feltüntetésével történhet ,  haladéktalanul, de legkésőbb 15 napon belül visszautalja a webáruház az árat, kivételek stb.)

Garancia, jótállás

1.18. Termékeinkre 3 hónap garanciát vállalunk. Minőségi hiba esetén  e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk a teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk. Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.

Panaszkezelés

1.19. A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről - ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével - és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja - elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.

Vegyes rendelkezések

1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Budapest 4.kerületi Bíróság/Törvényszék illetékességét. 

Budapest , 2025. 11.hó 18.nap